maandag 6 juni 2016

Tijd om naar huis te gaan.

Onze laatste uurtjes New York zijn in gegaan.

Vanmorgen eerst maar op ons gemak de koffers ingepakt, het gaat er echt van komen, het zit er op. Om 12.30u worden we door het transfer busje opgehaald en naar het viegveld gebracht.

We laten de spullen op de kamer staan aangezien we er pas om 12.00u uit hoeven, voor de zekerheid het bordje "do not disturb" aan de deur gehangen en voor de laatste keer op pad.

Voor de allerlaatste keer ontbijten we gezellig om de hoek om daarna nog even een laatse wandeling te maken en nog wat spullen proberen te scoren.
Twan wil graag een hockey bitje en gelukkig slagen we in een sportzaak voor een America Footbal bitje. Deze hebben we de orige keer ook in Amerika gekocht en gaan een stuk langer mee dan de bitjes in Nederland.

Als we voor de laatste keer over Time Square lopen ziet Jacqueline ineens het grote scherm verlicht. Ze pakt mijn arm en begint te rennen en ik ren braaf mee.
Als je op een bepaalde plek op Time Square staat wordt je gefilmd en dit wordt dan levensgroot op een scherm geprojecteerd. We hadden de hele week al lopen kijken, maar iedeere keer waren we net te laat, nou nu dus niet hahahaha

Een lol dat we hadden, springen, zwaaien en de mannen maar braaf filmen en foto's maken. Hoe ouder hoe gekker zullen we maar denken.

En dan is het toch echt tijd om naar het hotel te gaan, onze spullen te pakken en uit te checken.
Maar wat hebben we genoten, we hebben er echt alles uitgehaald, we hebben alles gezien wat we wilden zien en alles gedaan wat we wilden doen.

Moe maar voldaan nemen we afscheid van een schitterende stad en stappen we het busje in op weg naar het vliegveld. Onderweg genieten we nog van een laatste blik op NYC.

Op het vliegveld verloopt alles vlotjes en voor we het weten zijn we door alle controles heen en besluiten we maar een hapje te gaan eten.
Het werd de Panda Express en aangezien ik niet zo'n fan ben van rijst ben ik ergens anders een wrap gaan halen. Na het eten nog een beetje rondgelopen en toen maar bij de gate gaan zitten.

Het vliegtuig van de KLM stond al klaar, dus we hoefden alleen nog maar te wachten tot we konden boarden. We konden iets eerder aan boord dan gepland wat altijd fijn is.
In het vleigtuig heeft iedereen zich weer op zijn eigen manier vermaakt. Lezend, slapend en film kijkend en toen stonden we toch ineens weer op Nederlandse bodem.

Weer veilig geland, lekker naar huis de mannen weer vasthouden en terug kijken op een super waanzinnige Citytrip!