donderdag 26 mei 2016

A wish come true

 WE GAAN NAAR NEW YORK!!!

Een lang gekoesterde wens gaat uitkomen, 1 juni vliegen we naar New York en oh wat ben ik blij!!

Wij gaan samen met Jacqueline en Kenneth bijna een week alles zien en doen in New York wat er maar te zien en doen valt. Oke ik hoor je al denken....dat gaat ze nooit lukken en dat klopt, maar we gaan een goede poging doen.;-)).

En omdat wij van "bijna" al onze reizen een blog bijhouden gaan we dat nu toch ook maar weer doen. Ik heb een tijdje getwijfeld, omdat Jacqueline ook gaat bloggen en we niet heel veel tijd zullen hebben, maar ik vind dat zo'n bijzondere reis toch wel in ons rijtje blogs thuis hoort.

Alles is al geregeld, maarja dat moet ook wel hé als je bijna vertrekt. Jacqueline heeft een geweldig overzicht gemaakt van wat we per dag (kunnen) gaan doen, dat is wel zo overzichtelijk en ik kan je zeggen, we hoeven ons niet te vervelen.

We vliegen in de ochtend met Delta en een transfer zorgt ervoor dat we bij aankomst naar ons hotel worden gebracht.


We verblijven in The Manhattan at Times Square Hotel, dus we zitten lekker centraal.

De New york Passen zijn besteld, dus die moeten we bij aankomst nog even ophalen en dan kan het feest beginnen.

Nu thuis nog even alles op orde, zodat de jongens er goed bij zitten als we er niet zijn en dan kan de reis beginnen.



P.S. Laat onderaan de pagina gerust een reactie achter, vinden wij weer leuk om te lezen!

1 opmerking: